czwartek, 19 kwietnia 2012

wiosna:)

U nas wszystko dobrze co prawda nie kroimy dżownicy ale i tak jest fajnie:D heh Kuba zajarał się neolitem a ja areobic'em:D ogólnie to zaczęliśmybiegać na wiosnę hehe;D deszcz nam zrobił przerwe ale mamy zamiar wrócic do tej formy aktywnosci przy ladnej pogodzie i zrzucic troszke tluszcyku:)

A co do dawnych czasów wybaczcie ale ja nie pamietam jak wyglądała obojniak:D
heh a co do fajnych wydarzeń to kiedyś Rudy na wf  kazał uczyć Kubie mnie pompki robić;D heh ale jak to powiedzial nie tutaj:Dmiał zboczeniec co innego na myśli niż zwykle pompki..;P

He a pamiętasz Meg jak chodziliśmy czasem w trójkę do parku..matko a mi tego gorlickiego parku brakuje..tu same plaskie tereny i troche drzew gdzie niegdzie..
Ijak nam Kuba kwiatki dawał i jak żeśmy wyłazili po rożnych górkach a Kuba skakał jak konik polny a my ledwo ledwo:D

Ach i mam takie pytnie czy dowiedziałaś sie w koncu moze jak ma na imię ten pierwszak z którym się Kuba zawsze witał bo  my mamy dalej rozkmine i nie  możemy z tego powodu spać
a Ty powinnaś wiedziec ze sen to zdrowie:D
wiec jak mozesz wylecz nas z bezsennosci
Buziole:*
NuTkA&KuBa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz