niedziela, 1 kwietnia 2012

Haha Nutka, wiedziałam że to się bardzo szybko tutaj pojawi! :D w końcu sołtys górą! :D

Kuba mi się oświadczał a Ty tak spokojnie o tym mówisz? :D a tak w ogóle ja nadal chce się dowiedzieć co z Wami- 80% moich znajomych już goni do ołtarza a Wy co się tak guzdrzecie, co? Przysłowiowe 7 lat macie zamiar chodzić? :)

a tak poważnie jestem po prostu w szoku... ale że Nunes????
:)

A ja wam napiszę taką mini sytuację, która może nie do końca jest związana z kromcem, chyba minimalnie. Ale jest związana trochę ze mną. No i z Bartkiem do którego właśnie dziś napisałam po tylu latach. Ja wiem. To nie jest mądre.

Pewnego pięknego dnia, kiedy jeszcze się poznawaliśmy a Wy nie byliście jeszcze razem (ja wiem, ja wiem że to nieco "średniowieczne" czasy), to kiedyś mi się coś pomyliło i gadając z Kubą zaczęłam do niego mówić Bartek (niczym pani od geografii :)
I pamiętam że wtedy okropnie go to rozśmieszyło ;p


AAAAAAAA!! Papryki!! Papryki to symbol wszech czasów!! ja chcę Paprykę! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz