środa, 4 kwietnia 2012

Plotkary!

Koobiety - puchy marne!
Człowiek na tydzień wyjeżdża, zostawia biednego laptopa na pastwe losu, i ciężko pracuje w deszczu, zimnie, śniegu i gradzie - a tutaj pastwią się nad nim biednym:D
A Meg wiesz ja ostatnio w kromie byłem 
ha z Judytką :D
Jaka zzongowana była szkołą, mówie Ci - i calutką zwiedziła, i bardzo sie jej spodobała - a ja pękałem z dumy :D
A tęskno mi teraz do tej starej budy, hodowli grzybków - halucynków :D
Pamietacie zapewne moje ukochane kobiety Panią Balicką prawda??
A dudka w 19, naszej poczciwej 19, gdzie ja zawsze z Izzim w ostatniej ławce siadałem, wiecie, tej od okna i całą lekcje przegadaliśmy? :D Musicie to pamietać ;)\
To było boskie miejsce do ściągania
A pamietacie jak raz z pół klasy zaziebione było i biedna Balicka ze strachu sie trzęsła że ją zarazimy?
Wtedy Robson chyba udawał że kaszle i ona wydarła sie na niego że do domu go wygoni bo nie będzie tolerować biegających po szkole bakterii :D
A ja wtedy się zaśmiałem i... kichnąłem, a Balicka wtedy - Ty sie nie śmiej! Będziesz następny! Ignorant!
To było boskie.. a jej spojrzenie :D
A, właśnie - Meguś, śledź był na moim wykładzie :D W 1szej ławce siedział :D
nic się nie zmienił, dalej seksownie kręci tyłkiem, dalej ma swój sweterek w paski, obcisłe spodnie, zabójczą torbę...i śledziowe okularki :D
No i ten niewinny, grzeczny, dziewiczy uśmiech :D
A co do ślubu - nie licz na to Najmilsza, kryzys mamy i pierścionki nie chcą tanieć - poza tym, nie wiem czy zgodzę sie na powolną agonie psychiczną :D
Ale jakby co to Megusiu będziesz jej druhną :D
A ja wezmę Izziego :D
chyba że wolisz chrzestną zostać dla jednej z bliźniaczek lub trojaczek :D
Pozdrawia gorąco i Wesołych Świąt Wam życzę :*
P.S. 
A pamiętacie dudka z 19? Tego co mu piórka zręcznym strzałem odstrzeliłem :D Widziałem go, biedny stoi wciąż, niezmiennie, między puszczykiem a pingwinem :D Brakuje mi go, był takim cudownym celem dla frycli...ach :D
Szerszeń





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz