sobota, 14 kwietnia 2012

Ok ok :D

Tak wiec nasza droga Magdaleno - nie krzycz!!!!!! :D
Pamiętasz nasz pierwszy dzień w Kromerze?? :) Napewno pamietasz :)
A właściwie to zaokrąglmy to do 1 tygodnia :D
Ja pamietam to doskonale :D
Otóż wbiłem do kromera w brązowych jeansach i białym t - shircie,
i miałem ten słynny szerszeniowy plecak :D
I pamietam że 1szą lekcje mieliśmy w 7 naszej  :D
Po przybyciu zaś pod tą klasę starannie usadowiłem się w kąciku i czekałem na rozwój wypadków :D
I zastanawiało mnie jedno - skad k**a (cenzura18+) wszyscy się znają!!
Ale byłem dzielny byłęm, i nie bałem sie
a pierwszy raz zasiadłem  w łąwce z Panem Simonem :D
Wydawał sie wtedy taki sympatyczny z tymi swoimi maślanymi,błyszczącymi oczkami i kozia bródką ;D
Ty zaś jakoś wtedy specjalnie nie rzucałaś mi sie w oczy ;)... Jeszcze..
Za to zaciekawiła mnie Pati i ... Nuta ;)
Która Cie tak wgl pozdrawia ;)
W drugim dniu zaś - poznałęm wstydliwego, małego duchem a wielkiego ciałem Izziego :D
I SIĘ ZACZEŁO.. ! :D
To Be Continued... :D
Szerszeń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz