niedziela, 15 kwietnia 2012

stare dobre czasy:)

pierwszy dzień w kromie he to było u mnie pełny obaw
też tak jak Kuba byłam zdziwiona skąd tu się wszyscy znają..:)
czy zwróciłam na kogoś szczególną uwagę..hm chyba na Jolcie :D
taaa i na początku wszystkie panny nazywałam jednym imieniem ale chyba już o tym pisałam:)
A pamiętacie pajęczaka i jego panne..:D?
och cóżto była za para:D
dla nie wtajemniczonych Pajęczak to był szalenie chudy i wysoki chlopak z blond dlugimi wlosami no tak do ramion a panne mial
 hehe tłuściutka i malutką blondi więc robiła za muche
Och jak to komicznie wyglądałio jak ją obejmował rękami, jakby pająk zaraz miał pożre muche:D

A'propo facetów blond
pamiętacie Samsona..ech i te jego dlugie wlosy..:D
a potem je obcioł i stracił u mnie poważanie:D i pewnie mądrość:)

heh Meg a Rudy heh to były czasy no cóż trzeba przyznać że kolor włosów to miał fajny:D

no i Tyle o facetach co by mój ukochany nie był zazdrosny:P

aa pamiętacie kromerowski balkon hehe zajebiaszczy był dlaczego no bo tak bo w rzadnej innej budzie nie bylo takiego fajnego balkonu z którego by można było gapic na grających (ach ci faceci co grali w kosza:)śmiac i gadac i uczyc się od czasu do czasu wesoło spędzac czas nie cwicząc na wf:P
Meg mi sę wydaje czy Tobie coś tam kiedyś z tego balkonu spadło:Dcoś typu swetr..:D?

Nasza szkoła byla the best i nie zamieniłabym jej na zadną inna i jakbym miała drugi raz wybierac tez bym poszla do kroma haha
nie zamienilabym jej na inna za żadne skarby:D 

by NuTkA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz